Han sa det precis på TV i alla fall. Han kanske ljög i och för sig, det vet man aldrig med politiker, ibland ljuger de och ibland inte. "Åh, vad jag är sugen på glass" kanske någon(en politiker) säger men frågan är då - Är han verkligen sugen på glass? Det vet man inte. Han kanske egentligen är sugen på godis, eller kaffe. Man vet inte vad en politiker tänker, det är läskigt.
Fast inte lika läskigt som den gamla Bolibompa-vinjetten, där kan vi snacka men för livet. Tro mig.
1 kommentar:
Inte så bra uppdaterat nu.. Vart är alla skandaler??? Kom igen ebba!
Skicka en kommentar