JAAAAAAAAAAA! Strax kommer min favvo på TV - Marcus Birro. Han är bäst! Han är så smart, imponerande, inspirerande och helt enkelt fantastisk!!! Eller, inte.
Marcus Birro ingår ej i mitt skafferi av förebilder. Snarare har han ramlat ner bakom städskåpet och legat där så länge att han blivit till en stor damtuss som kommer dammsugas upp en vacker städdag.
"Bye, bye Birro!"

1 kommentar:
jag vill inte vara den som är den, och tvinga fram ett inlägg, men en jämn och hög frekvens skoj inlägg är precis vad bloggen behöver :)
Skicka en kommentar